niedziela, 2 lutego 2014

Prolog


Witam wszystkich, którzy wpadli tutaj, by sobie poczytać. Narazie mam dla was tylko krótki Prolog. Miłego czytania!



     Czy jestem zwykłą dziewczyną? Raczej nie. No chyba, że osoba polująca na wampiry jest normalna. Kiedyś w nie nie wierzyłam, aż do czasu…
     Miałam wtedy sześć lat. Wracałam od koleżanki do domu. Kiedy stanęłam w drzwiach mym oczom ukazał się okropny widok. Moi rodzice leżeli bezwładnie na ziemi, a obok nich stało dwóch zadowolonych z siebie chłopaków. Mieli może z siedemnaście lat. Jeden z nich mnie zauważył i ruszył w moją stronę pokazując swoje śnieżnobiałe kły. Cofnęłam się do tyłu, jednak natknęłam się na drzwi. Nie miałam jak uciec.
- Jak masz na imię? – spytał nieznajomy podchodząc bliżej.
- Meg –odpowiedziałam cienkim głosem.
- Jesteś taka słodka, mam nadzieję, że twoja krew także – powiedział, po czym ugryzł mnie w szyję. Odepchnęłam go z zaskakująco wielką siłą i złapałam za broń leżącą niedaleko.
- Zostaw mnie, bo inaczej zginiesz – wysyczałam groźnie.
- Fenur czy to ona? – zwrócił się do towarzysza.
- Wybranka… Załatwmy ją teraz, póki jest słaba. Marco pozwól mi ją załatwić – rzekł Fenur i podszedł do mnie.
- Nigdy! – wykrzyczałam i zaczęłam do niego strzelać. Wampir padł na ziemię. Był martwy.
- Przeklęta – powiedział drugi i uciekł przez okno.
     Tego dnia ostatni raz widziałam rodziców. Ich ciała zostały pozbawione krwi. Nie poszłam na pogrzeb. Nie mogłam się pogodzić z ich stratą.
     O tego czasu minęło piętnaście lat.  W tym czasie udało mi się zebrać grupę ludzi, którzy także mieli styczność z krwiopijcami.  Byli to: Olivia, Susan, Clara, Anna i Matt. Nazywają nas Łowcami Wampirów, a cel mamy jeden – zniszczyć rasę nieśmiertelnych.

3 komentarze:

  1. Ooo! Opowiadanko o wampirach się zapowiada, kocham je. *_* Czekam na więcej i daj obserwatorów.
    http://welcome-to-the-black-parade1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. no no zapowada sie superowo :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ! Dopiero zaczynam czytać twojego bloga, ale już bardzo mi się podoba ^^ Szkoda mi jej :C Biedne dziecko. Miała tylko sześć lat jak zabili jej rodziców ;( Hmmmm...jaka wybranka ? Zaciekawiłaś mnie tym !!!
    Czytam dalej ^^
    Asikeo^^

    OdpowiedzUsuń